Matteo se gaseste exact in buricul Pitestiului, langa Biserica Sf. Gheorghe. Vand cafea Illy. Desi se afla doar la 150 de metri de Basti, care vand tot Illy, cafeaua facuta de cei de la Matteo nu are nici o legatura cu cea vanduta la Basti. Nu sunt partinitor. Daca la Basti, vand espresso, la Matteo se vinde un soi de ceai de cafea. Aparatul nu este setat corect si cantitatea de apa este mult prea mare. Pe scurt, nu am putut sa beau cafeau servita de cei de la Matteo. I-am spus chelnaritei - mi-a raspuns ca nu sunt primul client care i-a reprosat - si mi-a luat cafeaua plina fara sa imi aduca una la schimb sau sa isi ceara scuze. In mod normal si logic, daca un client iti refuza un produs trebuie sa iei o masura ca atare.
Asta nu s-a intamplat la Matteo.
Daca vreti sa beti o cafea buna in Pitesti, nu mergeti la Matteo.
PS.
Am comandat si o pizza. Inainte o faceau buna. Nu mai e cazul.