Dupa ce am vazut Gloria Jean's Cafe din Pitesti in cadrul Jupiter City, am ramas dezamagit total. Cine a pus localul asta exact in dreptul iesirii de la casele Carrefour a fost cel putin prost sau isi uraste banii. Cum poate cineva sa isi inchipuie ca poti sa savurezi o cafea cand te studiaza cei care stau la coada la case. Sa auzi in loc de muzica zgomotul repetitiv al scannerelor de coduri de bare. Tic - Tic.


Dupa spusele websiteului gloriajeans.ro o franciza costa intre 150.000 - 300. 000 Euro. Sa arunci atatia bani pe geam fara sa gandesti mi se pare o imbecilitate.De altfel studiind acelasi website am descoperit si urmatoarea fraza:


"Gloria Jean's Coffees foloseste numai boabe de cafea Arabica de cea mai buna calitate, culese manual - dintre care doar 2%din corespund standardelor Gloria Jean's Coffees.Noi prajim cu meticulozitate cafeaua conform standardelor asigurandu-ne ca ai nostri clienti primesc aceeasi ceasca de cafea delicioasa in fiecare zi."


Parca ar fi un citat din Caragiale.



Singurul lucru demn de apreciat totusi, era espressorul, un La Marzocco in trei grupuri - un soi de Rolls Royce al espressoarelor profesionale - un La Marzocco costa intre 8000 si 12000 de euro.Din pacate fetele care se ocupau de local nu stiau ce bijuterie au langa ele si il tineau destul de murdar si oxidat de la cele trei-patru cafele care le vand pe zi.

Nu am avut curaj si nici nervii necesari sa incerc sa beau o cafea acolo, asa ca nu va pot oferi informatii despre acest lucru.