Am avut ocazia sa-mi petrec cutremurul din aceasta seara la etajul 7 al unui bloc din Bucuresti, nu departe de Dristor, savurand o cafea. Era 20:18 si navigam pe internet. Cred ca am fost printre primii de pe twitter care a anuntat cutremurul. Blocul s-a zgaltait sensibil, a scartait un pic si am simtit un gol in stomac. L-am umplut cu o gura de cafea, cu gandul sinistru ca ar putea fi ultima. Am scris "cutremur in bucuresti" si am tastat enter pe twitter, cand a venit al doilea val. Ambele au durat 3-4 secunde. 

Am asteptat nemiscat si, cand am indraznit sa cred ca nu mai vine si al treilea val, mi-am aprins o tigare si am savurat-o impreuna cu cafeaua, de parca ar fi fost primele. Dupa care, normal, am butonat telecomanda ca sa vad care televiziuni anunta prima si cum se comporta si am urmarit reactia userilor de internet pe diverse retele.