La Mc Donalds am avut ocazia sa beau una din cele mai proaste cafele din viata mea.
Nu sunt un client fidel McDonalds, le calc pragul cam o data pe luna si asta la insistentele copilului, atras de jucariile din meniurile pentru copii.
Dupa o mica escapada la restaurant Ana a ochit un tobogan in curtea McDrive-ului din Pitesti si a decis ca trebuie incercat. Ca sa nu ma plictisesc in timp ce o supravegheam m-am hotarat sa cumpar o cafea, aducandu-mi aminte ca acum 2-3 ani la McDonalds cafeaua era destul de buna (parca era Nescafe).
Nu va pot descrie ce senzatie neplacuta am avut cand am gustat din infectia maro vanduta sub numele de cafea de McDonalds, eu avand papilele gustative pregatite pentru o cafea relativ buna, cu atat mai mult cu cat crema maro m-a intaratat, fiind destul de consistenta.

Prima idee avuta a fost ca am fost furat, cum sa platesc 4 ron pentru o apa incalzita cu gust de cafea? Apoi m-am gandit ca beau dintr-o cafea facuta de un angajat nou. Pregatindu-ma sa cer le lamuriri am sunat un prieten care mi-a confirmat calitatea 'cafelei' de la McDonalds si mi-am dat seama de inutilitatea actiunii.

Sunt ferm convins ca in orice oras din Romania trebuie sa te chinui destul de mult sa gasesti un bar / restaurant care sa serveasca cu 4 ron cafea mai proasta decat la McDonalds.
Parca renumele consacrat de restaurant producator de junk food nu era deajuns, acum trebuie sa mai adaugam o eticheta: junk coffee.

Marian Ionescu